Al 4-lea

Un text mai vechi, scris din lipsa de inspiratie.

Mi-am luat apartament!!!

Ho nu sariti asa in sus, ca doar l-am inchiriat. O fi bine aici, dar deocamdata am muncit degeaba. O iau iar de la inceput. M-am cam saturat de atatea inceputuri…stai sa ma gandesc la ce numar sunt…mda. La al 4-lea. Dupa cum spuneam, la 1 octombrie m-am mutat. Si cum am renuntat la tot, normal ca nu prea am nimic. De aceea aici mai jos o lista cu  ce a trebuit sa cumpar pentru noua casa :

  • pat, noptiere, saltele, umerase
  • canapele, mese, scaune, lampi, draperii, jaluzele, biblioteca, masa pt tv, tv, dvd, telefon
  • frigider, aragaz, cuptor cu microunde, filtru de cafea, set de cutite, seturi de furculite, linguri si lingurite, farfurii, oale, cratite, tigai, polonic, tirbuson (asta ca m-am dat pe vin) castroane, castronase, castronele si lista este mai lunga.
Lasă un răspuns

