Nimic

Hmmm, cam de mult nu am mai scris nimic. Nici macar maximele nu au mai fost scrise in fiecare luni, sau marti, sau miercuri. Sunt in pana de inspiratie. Pai cam despre ce as putea sa scriu? Despre „plimbatul” prin zapada in „interes de servici”? Dspre ignorat prostia omeneasca si ego-ul prostesc al unora? Parca m-am saturat sa fiu „arogant”, cum mi-ar spune viitoare mea fosta sotie (cat de mult imi place expresia asta). Cum nu am nimic de spus, mai bine ascultati ceva muzica. Astazi, instrumente. Sau mai bine spus un instrument.

Enjoy it.

9 gânduri despre “Nimic

  1. asta ca ploua si e urit afara. Muzica asta ma trimite la semtimente mai bune si ma face sa ma gindesc la cit e de bine in doi si nu de unul singur.

  2. Rizi tu dar nu e risul tau.Iti place viata de unul singur? de ce: nu prea mult timp? Tu vrei sa imbatrinesti singur? Eu nu vreau. Sint convinsa ca mai sint si altii care gindesc ca mine si asta ma face sa nu ma simt singura. Stiu ca intr-o zi voi intilni pe cineva cu care sa impart viata de cuplu.Stiu ca sint atitia care vor sa aiba responsabilitati si sa uite singuratatea, vor sa aiba cui sa spuna noapte buna, nu sa-si inece singuratatea cu o sticla de bere zicind ca miine va fi mai bine.

    1. @Dana
      Prea ai luat in serios lucrurile…Am sa iti raspund totusi la intrebari.
      Ce in seamna a iubi pentru mine?
      Sincer, grea intrebare. Nu vreau sa fiu melo-dramatic si nici sa bat prea mult campii. De exemplu, poti asculta iubirea in ziua de Craciun dupa ce ai despachetat cadourile, linistea de dupa se numeste iubire, dragoste. Octavian Paler a spus de exemplu „A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi.” Un alt raspuns? Să iubeşti înseamnă să doreşti, să vezi, să atingi, să simţi,sa gusti, sa mirosi cu toate simţurile deodată.
      Multumita?

      1. ai tu felul tau deosebit de a pune lucrurile totdeauna intr-o lumina pozitiva. Asta imi place la tine 🙂

  3. @My dear Sunshine
    Hmmm…ce?
    Geloasa pe o relatie bazata pe comentarii?
    Stii, Paler a spus cam asa despre gelozie „Gelozia ia nastere odata cu dragostea, dar nu moare in acelasi timp cu ea…”

Lasă un răspuns

