Iutubu’ de duminica

Cum de obicei week-end-ul pentru mine se desfasoara cu piticele, tot facand lectii si alte activitati scolaresti, am inceput incet, incet si cu educatia muzicala. Cum tot ascultam multa muzica, am decis ca duminica sa va recomand o „cantare” sa va mearga bine la suflet; sau nu. Poate nu e de suflet si de inima albastra. Deci, poate nu va merge la suflet, dar trebuie ascultata.

Hai sa incepem cu ceva de pe la inceputuri. Nu inceputurile muzicii, inceputurile mele in muzica.

Un gând despre “Iutubu’ de duminica

  1. Te rog sa ma crezi ca am ascultat de doua ori interpretarea pe care ai dat-o celebrei melodii – tare faina, multumesc frumos. Chiar mi-a mers la suflet.
    Alex

Lasă un răspuns

