Martori…

Deci eu nu mai pot cu ecumeniceala. Unde mai pui ca e plin si net-ul. Acum toata lumea se vrea a fi mai buna ca deh „de sarbatori trebuie sa fim mai buni”. Te uiti pe wordpress in topul blog-urilor si ce vezi? Din primele 4, 3 sunt ecumenice. Foarte morale, banuiesc, cu reclame chiar, la mir de nu stiu de care. Unde mai pui ca e si la oferta. Eu nu vreau sa fiu bun. M-au acrit toti astia de au ajuns sa foloseasca cuvantul „Dumnezeu” ca pe adjectivele unui detergent intr-un spot publicitar. Unde mai pui ca anul trecut (pe 31, deh) pe la ora 6 seara, sunt deranjat din importanta treaba ce o aveam eu cu mostenitoarele de drept ale incomensurabilei averi ce o posed. Adica pustoaicele mele. Cum spuneam, noi, treaba importanta, adica mesteream niste fosile de dinozaur, dintr-un lemn subtire ce imi aduce aminte de orele de traforas din generala. Fo’ suta si ceva de piese…si culmea, nu iti dau lipici la el…trebuie sa ii gasesti un echilibru instabil. Deci dupa ce ca simteam ca ma lasa nervii (anumite parti se descompuneau in timp ce noi construiam alte parti, ceva ca in balada lu’ ala.. Manole, parca) ma ridic sa vad cine si de ce. „O ce veste minunata”, mai in engleza asa, ca cica s-a nascut Al de Sus, si ca au venit sa imi aduca minunata veste si ca am noroc ca m-au gasit acasa si ca…Hooooooo Mirceoooo! (M-am auzit spunand). Am realizat cine sunt, imbracati la costum cu camasa alba si…bineinteles, ecusonul in piept. Niste martori acolo… Si ma ia iar cu vestea lui minunata… Ma simt nevoit sa-l opresc, cu blandete, si sa-i explic ca sunt dispus sa-i ascult vestea, daca imi asculta el vestile mele minunate inainte. Si anume ca piticele imi sunt sanatoase, eu la fel, am pe cineva care se gandeste la mine, am planuri mari de care incerc sa ma tin si lista poate continua, dar nu vreau sa rapesc timpul celorlalti credinciosi ce asteapta ca sa le asculte prostiile. Si i-am dat cu usa in nas.

Lasă un răspuns

