Fara titlu…

De putine ori mi-am pus sufletul pe tava…mai ales aici. Dar acum il voi pune, iar sau pentru prima data. Nu am cautat sa vad statistica. Ma simt cam ceva de genul asta:

Aseara am avut discutia cu piticele, cea in care le anuntam , eu impreuna cu mamica lor, ca ne vom desparti. Simplu nu a fost. Pentru a doua oara in viata mea am simtit ca se rupe ceva in mine…nu stiu cum sa descriu, dar a fost cumplit. Am reusit sa adorm, undeva pe la 3 dimineata. Astazi, crezand ca au uitat, dupa ce le-am luat de la scoala am ajuns acasa si am inceput sa ne harjonim, ca de obicei. Dupa 10 minute, Catalina ma intreaba : „O sa ne mai gadilam si cand o sa venim la tine acasa?”. Asta a fost prima oara cand m-a adus cu picioarele pe pamant. A doua oara, tot rugandu-ma de ea sa manance, imi spune: ” Cum crezi tati ca pot sa mananc, cand eu ma gandesc numai la faptul ca pleci?” Iar inainte de culcare, cireasa de pe tort, ma intreaba: „Nu o sa ne mai poti pupa in fiecare seara si sa ne spui noapte buna…dar nu-i nimic, o sa ne spui in week-end, cand o sa dormim la tine!”

Ceva comentarii? Cam asa ma simt acum.

3 gânduri despre “Fara titlu…

  1. Ar fi fost anormal sa nu te doara sufletul in situatia asta; sigur ca nu te consoleaza faptul ca esti si tu „normal”…. Stii ca ai sa fii bine, nu? Si tu si piticele; mai ales dupa ce veti vedea ca distanta dintre voi nu va schimba relatia asta minunata pe care o aveti. O sa fiti bine, doar ca o vreme…nu va prea imaginati a fi posibil asa ceva. Si…suntem cativa prin preajma ta care vom incerca sa mai pansam rana ta.

  2. @Piciu Stiu ca esti acolo. Multam.

    @Sunshine Stiu ca va fi bine…numai ca acum trebuie sa trec prin asta… As fi vrut sa nu, dar probabil ca nu s-a gasit altceva mai bun. Multumesc ca esti…

Lasă un răspuns

