Pijamaua

Am fost surprins sa observ ca barbatii din ziua de astazi mai poarta pijamale. Din motive tehnico-tactice ce nu le inteleg, am ajuns sa am un coleg de camera columbian. Cum in momentul de fata nu sunt decat 10 columbieni din echipa de 11 trimisa sa „dea cu sapa” pe la Quebec City, ma simt cumva in inferioritate. Dar sa revenim la articolul vestimentar. De obicei te schimbi in pijama atunci cand iesi din dus si te bagi in pat. Sau macar asa am fost eu invatat, sa nu zic educat, ca apoi ma ia lumea-n baza ca ma dau manierat si alte sinonime d’astea. In jur de ora 8, „vecinul” de la 9 (camera 9) vine la amicul lui, amic ce de astazi imparte aceeasi camera dubla cu mine, intr-o pijama demodata (se poate spune despre o pijama ca este demodata? ca eu nu prea le am cu fashionu’ ). Nimic rau, asa doarme omul, probabil ca pantalonii largi sub burta sunt mai comfortabili decat o pereche de boxeri. Dar ce te faci cand vrei sa te intorci si coltul de la camasa se prinde sub tine si nu te poti fatai in liniste? Ce te faci cand panatalonii se „sucalesc” pana la genunchi si cusatura iti intra in…? Ma rog, erau cateva amintiri de pe vremea cand am purtat si eu asa ceva, dar mi-a trecut. Surpriza a fost cand l-am vazut pe al meu roommate, in doua pijamale. Adica probabil ca el are doua, si acum incerca sa mai alterneze camasile cu pantalonii. Frumoase culori de altfel, un maron putred si un albastru tern ce se potriveau de minune cu draperiile si cuvertura de pe pat. Facand abstractie ca sunt si eu pe acolo, au inceput sa vorbeasca in spaniola despre prima lor zi de luni la noul loc de munca…si amandoi erau imbracati in pijamale!!! Dupa ce au tratat subiectul cu tema data, bineinteles ca nu m-am putut stapani si i-am intrebat de ce poarta asemenea hidosenii. Eu am o problema cu „de ce”, trebuie sa stiu eu motive, sa aflu argumente si de aceea intreb tot timpul. La care ei, luand o mina de puritani deranjati, incearca sa imi explice cum ca o femeie apreciaza mai mult un barbat in pijama decat unul in boxeri. Sa mai explic uimirea mea? Dude!!! Suntem intr-un hotel unde nu ai bar la parter sa te duci sa agati  femei, barbati, transexuali sau ma rog, fiecare cu gusturile lor. Deci de ce ai purta hidosenia asta cand in camera sunt 28 de grade? E inutil sa ma spun ca de obicei columbienii nu fac nimic pentru ei pentru a se simti bine, o fac pentru a da de inteles celorlalti, chiar daca sunt columbieni, ca ei sunt mai ceva ca miezul din Fanta. Nu sunt prea departe de snobismul ce caracterizeaza romanul, poate de aceea m-am obisnuit destul de repede cu ei. Inteleg sa te imbraci cu o pijama (boxeri si un tricou) daca mergi la o petrecere in pijamale, dar si acolo de obicei vii imbracat in pijama ca sa ai ce da jos, mai des in cazul femeilor…cred. Ce nu inteleg eu, DE CE un barbat mai poarta asa ceva in zilele noastre?

2 gânduri despre “Pijamaua

  1. Poarta pijama de: frig, din obisnuinta, pt ca e comod, pt ca ar fi f greu sa se decida ce altceva sa poarte…:))
    Dar tu cum dormi, akaty?
    Dar o EA – cum ar fi mai putin demodat sa se imbrace la culcare???

Lasă un răspuns

