In asteptarea minunii II

Am asteptat de mi-a venit acru… Nu s-a intamplat nimic. S-a dus dracu’ de minune. Saptamana trecuta, cum munceam eu asa cu drag si spor, cotrobaind prin curtile oamenilor dupa stalpi 😀 (asta mi-e job-ul, nu am ce sa fac) m-au … intepat muscat, (cum se zice ma cand te ataca paianjenii?) f…t niste paianjeni, na. Fo’ 3 la numar in decurs de vreo jumatate de ora. Acum, stiind eu ca daca te inteapa sau musca un paianjen (sau ce pana mea fac ei atunci cand te „invenineaza”) te transformi intr-un erou cu costum mulat si te apuci sa faci bine omenirii, asteptam ca sa inceapa transformarea. Mi-am lasat si barba, ca am zis ca deh!, paianjenii sunt parosi, deci am actionat in consecinta. Exersam in fata oglinzii momentul cand am sa arunc cu plasa lipicioasa in toate partile… Da de unde. In afara de 3 umflaturi pe mana, nu s-a intamplat nimic. Si ce asteptam eu sa ma apuc sa zbor din cladire-n cladire atarnat de un fir de matase…cum ma vedeam eu salvand femei atacate de mojici si de talhari, cum apaream eu la stiri ca eroul din poveste, cum numele meu era pe buzele tuturor…cum…, hai ca m-a luat valul rau. Probabil ca am inceput sa o iau pe aratura de cand m-am lasat de fumat. Ce sa mai incoace si-ncolo, ma asteptam sa ma transform in cel putin 2 Spidermeni deodata. Ca la greutatea mea unul singur nu ar fi fost de ajuns. Acum sincer, mai bine ca nu s-a intamplat nimic. Iti dai seama cum as fi aratat cu tricoul ala mulat pe burta!? Nici nu stiu daca gaseam masura mea, si cu ditamai curu’ in pantalonii aia cu vedere la glezna…nu stiu daca mai dadeam muierile pe spate cu fizicul meu. Acum nu mai sper la nimic, chiar si umflaturile au disparut… Asta e, nu oricine e facut sa devina erou…

2 gânduri despre “In asteptarea minunii II

Lasă un răspuns

