Cosmarul unei nopti de vara…sau tentatiile incornoratului.

Intr-o noapte calduroasa de vara, visand la cai verzi pe pereti am avut cel mai „frumos” cosmar de pana acum. Locuind inca cu ai mei, in cutiile de chibrituri numite apartamente, vara, era mai bine in sauna. Noaptea aveai 40 de grade C. Deci ori te „frichineai” toata noaptea ori stateai cu ochii beliti in tavan asteptand un Mos Ene, ori o ceva care sa te adoarma. Cum eu reusisem sa pun mana pe un Mos Ene d’asta, am adormit. Habar nu am cat sa fi fost ceasul, dar stiu ca la un moment dat, am vrut sa incep sa ma „frichin”, si nu puteam. Adica am incercat sa ma misc in dreapta, nimic. In stanga nimic. Am vrut sa imi misc mainile, iar nimic.  M-a luat cu transpiratii. Bai ce pana mea, care m-ai legat de pat??? Ciudat, inca aveam ochii inchisi si nu puteam sa-i deschid. Sa-mi fi pus astia si „scoci” pe ochi? Ok, dar cine? Ca al meu frate era prin cantonament sau mai stiu eu pe unde. In timp ce eu imi puneam intrebari ca de ce nu pot sa ma misc, am simtit la un moment dat „un ceva” ce statea deasupra mea  la fo’ juma’ de metru si ma privea intens. As fi vrut sa ma bucur, dar mi-am adus aminte ca m-am culcat singur in seara aceea. Hmmm…Musafiri noaptea, nu prea veneau cand erau ai mei acasa. Dormind, am deschis ochii,  cel putin asa am crezut eu, si ghici cine plutea deasupra mea!? Nu, nu era Superman si nici Wonderwoman.  Era chiar EL. Fiul lui Dumnezeu…nu Isus, ma. Celalalt fiu. Dracu’, Mefisto, Satana si alte nume d’astea de alint. Sau cel putin asta am vazut. Era o chestie rosu-maronie ce batea spre un negru pal, cu doua coarne frumos indoite si cu niste ochi rosii. Dar rosii nene. Ca mai mai, imi venea sa-l intreb daca vrea sa se ascunda in cires cu ochii aia, ca sigur o sa aiba succes. Uitandu-se el la mine cu ochii aia ai lui frumosi, mai sa ma sperii si mai multe  nu. Adevarul  este ca nu stiu de ce, dar ma trecuse un fior pe sira spinarii. Ii simteam privirea undeva in fundul creierului (apropo, creierul are fund? daca nu, atunci pe unde ne ies ideile, ma rog cei care au) cum incearca sa imi deschida mie toate sertarasele memoriei cu filme de groaza, banuiesc, ca el ar fi vrut sa ma sperii. Vazand Intunecimea Lui ca eu eram doar un pic intrigat, a inceput sa ma imbarlige ca imi da ce vrea muschii mei cei necopti, femei, bani, averi…ce sa mai ca in tinutul tineretii fara batranete si viata fara de moarte. Numai ca intrigarea mea, ma cam lasase fara glas. Eu acum ramasesem fara glas mai mult din cauza ofertei…ce sa mai, cam de nerefuzat asa ceva. Numai ca pretul ce trebuia sa-l platesc era sa-mi vand sufletul. Adica cum??? Sufletul meu de melodramatic??? Neah…”io sunt un romantic incurabil” i-am spus. Imi aduc aminte ca imi venea sa-l trimit la dracu,culmea ca el ar fi stiut unde sa se duca, chiar la el acasa. Numai ca politicos fiind, mi-am facut o cruce sanatoasa cu limba pe cerul gurii, si Intunecimea lui a disparut ca prin farmec…

Fie vorba intre noi, chiar am trait acest cosmar

Lasă un răspuns

