Punct si de la capat…

Dupa 5 ani de incercari si sacrificii, in final soldate cu un mare, dar mare esec, am inceput sa constientizez ca trebuie sa o iau de la capat. Din nou!!! Asta-i prost, ca din nou. Cu siguranta ca nu sunt perfect, (cine este ?) dar singurul lucru pentru care am crezut ca conteaza sa te sacrifici intr-o viata este FAMILIA! Partea proasta esta ca am fost singurul. Hai ca devin patetic. Cum spuneam : PUNCT SI DE LA CAPAT! Simt ca acel capat de care am nevoie este prin apropiere si trebuie sa-l prind…cat mai repede.

Cum optimismul, intotdeauna m-a dat afara din casa, cu siguranta ca in fiecare maine am sa gasesc „n” motive sa ma bucur din nou.

Sunshine, daca „ma mai vizitezi” sa stii ca imi cer mii de scuze. Stii tu pentru ce, si poate intr-o zi o sa intelegi.

8 gânduri despre “Punct si de la capat…

  1. Nu inteleg de ce oamenii ii indeparteaza pe prieteni EXACT atunci cand au nevoie de sustinere, cand trec prin momente grele… Lamureste-ma, te rog!!! Iti amintesti? Tu erai desteptul…

  2. My friend…me telling you man….be happy…. ca poti sa incepi ALT drum.Atata timp cit poti(esti sanatos,te duce „memeaca”)merita incercat de jjjj de ori!!Usor stim cu totii ca nu este…orice inceput este greu!!(ce le zice filosofu’)Remember..Maine… este o noua zi…make the best of it!!!Ai de grija

  3. Ce bine ca mai sunt si alte persoane de aceeasi parere cu mine…🙂 Akaty a incercat deja de „jjjj” ori, dar cu aceeasi persoana… Poate de-asta e satul. Tinem pumnii sa fie bine de-acum.

Lasă un răspuns

