Pe strada

Ies aseara din hotel cu directia restaurant, in momentul in care un cersetor se apropie de mine cu urmatorul text: „nenea, da si mie 5 lei ca mi-e foame”. Acum, eu nefiind darnic din nastere cu ei, ii spun ca si mie imi este foame si ca abia ma duc sa mananc. Reactia lui? „Dute-n p… mea de taran coclit, jegos imputit ce esti”. Moment in care eu m-am uitat la hainele mele si nu am vazut a fi murdare. Sa fi folosit el cuvantul jegos” referindu-se doar la caracterul meu? A reusit el sa extraga acest lucru dintr-o singura fraza? De apreciat oamenii care se pot exprima cu o asa usurinta si pot ajunge asa de repede la concluzii. Pentru mine ca sa trag o concluzie imi trebuie sa cunosc cel putin doua argumente si un factor de decizie.

2 gânduri despre “Pe strada

  1. hehehhe, eu am scapat de romania si vad ca tu te-ai pricopsit cu ea! Iti doresc „nervi de otel rapid ” si chiar dc acum nu crezi ce-ti spun…”nu rezisti mult!”, imi vei da dreptate intr-o buna zi. Mai cunosc romani ce au revenit si au incercat sa supravietuiasca in locurile natale, dar dupa un an cel mult, au inteles ca in tara asta…nimic nu se schimba!

  2. @Loreley64
    Hei hei hei… Eu am venit cu serviciul, si maine am sa ma intorc „acasa”. Asa ca…Banuiam ca nimic nu se va schimba…dar de vina sunt doar oamenii.

Lasă un răspuns

