In romania…

Cineva m-a intrebat sa-i spun despre primele impresii despre romania la intoarcerea dupa trei ani si jumatate. Raspunsul meu a fost un „mda”  cu jumatate de gura. Probabil ca as fi considerat ipocrit daca as spune ca nimic nu s-a schimbat. Colegii romani cu care lucrez (intre noi fie vorba sunt niste oameni mai mult decat ok) au incercat sa-mi spuna ca de fapt s-au schimbat multe. Intrebarea mea este daca oamenii s-au schimbat? Prima impresie? Din ce am vazut pana acum, nu. Poate ca sunt eu defect si sensul in care se misca societatea de aici este pentru mine gresit. Mai mult ca sigur.

3 gânduri despre “In romania…

  1. Ma asteptam la mai multe impresii despre cum vezi acum, dupa atata vreme, locurile astea… Si sigur le ai! Asa ca…pune-te pe scris! E clar ca nu-ti place aici. Si, cu toate astea, de cand ai plecat si poate si de acum inainte(o vreme), fericirea ta, din directia Romaniei ai asteptat sa vina… Fii mai bland cu tara asta!

  2. Bai nene, nu toti locuitorii sunt asa.
    Desi zicea bine cineva „prosti, da’ multi”.

    Dar nu-mi vine sa cred ca ai fost pe aici… Eu oare unde eram?

Lasă un răspuns

