Invazie hispanica

Despre columbieni. Dupa ce am lucrat cu fo’  40 de columbieni prin state si pe aici prin Quebec si mi-au mai mancat si zilele, ma trezesc ca in blocul ce cu placere locuiesc, a fost invadat de columbieni. Bai fratilor, ce dracu cauta astia aici sus tocmai in Canada cand Statele Unite e la doi pasi de ei??? Hai ca ii inteleg, o fi mai bine in aici decat la ei, dar de ce tocmai la mine in bloc? Asta din stanga cu care impart balconul, de cum s-a mutat a si inceput sa tunda iarba din jurul blocului. Eu stiam ca asta este treaba de mexican, dar in fine. Cei din fata usii mele, zici ca sunt din telenovele. Apropo, columbieni fac telenovele? In afara faptului ca sunt niste magari caposi cu M mare, cand vine vorba de vorbit…te ia cu lesin de la stomac. Nu am eu accent de parizian de pe Sena, dar pe ei trebuie sa-i pui sa vorbeasca in duplicat ca sa intuiesti ce vor sa zica. Au venit mititeii de prin ianuarie si se tot duc la cursurile de franceza. Dar parca in loc sa invete franceza, invata cum sa vorbeasca spaniola cu accent frantuzesc si cu mixuri de cuvinte din ambele limbi. Dar de la ce m-am luat? Nu mai conteaza. Macar daca ele aratau ca telenovelistele… da de unde. Dupa marime zici ca sunt americani iubitori de mancat plastic de la junk-food. Dupa culoare, ce mai, zici ca nu sunt arieni. Bine, si eu tot am fost luat drept hispanic prin state, dar e si normal la maron 63 al meu. Dar asta-i alta poveste.

Un gând despre “Invazie hispanica

Lasă un răspuns

