Intoarcerea in romanica

Da. Ma intorc…vreau sa imi ajut tara cu experienta mea dobandita in recea Canada. Vreau sa stau iar intr-un cartier mizer unde sa nu am loc sa imi  parchez masina. Vreau din nou sa stau in masina toata ziua, sperand ca la un moment dat voi ajunge la servici. Vreau sa ma injur cu lumea in trafic, sa ma bat cu cefele late sa ma…Phew…bai si mi-am spus sa nu mai beau fara sifon…iar m-a luat somnul pe canapea. Bine dracu ca m-am trezit. Afland saptamana trecuta la o cina cu seful al mai sef, ca am sa ajung in romanica prin septembrie, am inceput deja sa am cosmaruri. Astept invitatii la cumetrii, taieri de mot, parastase cu dar si nu in ultimul rand avorturi spontane. Banuiesc ca o mai fi cineva care sa nu ma fi uitat asa repede.

6 gânduri despre “Intoarcerea in romanica

  1. Salutare Nasule,

    Dacă treci şi prin Ferentari sau Rahova poate îl vizitezi pe nasu mare (Fane Spoitoru) sau pe varul Cămataru.
    Varu Cămataru este plecat un pic la Jilava. poate ii duci un pacheţel (sau doua) cu prafuri pentru tras pe nas.

    Altfel sănătate buna, vezi ca vinul în România se face prin septembrie, octombrie asa ca nu uita bea şi un pahar pentru mine, ca eu mis mare fan al matale mai ales după ce ai scris ce ai păţit cu nasparlii de la ambasada romanească.

    Mâine, ma duc la ambasada sa scot certificatul de deces pentru soacră-mea-mea mea (Dumnezeu sa-o ierte) şi când ma gândesc peste ce panarame o sa dau, mai ia cu nervi de acum.

    Altfel îmi placu blogu’ matale, mai baga material ca este loc de mai bine.

    Pe mine ma găseşti la trecatorgrabit@gmail.com

  2. Sa traiesti Finule,
    Acum eu nu stiu de unde esti tu finul meu, dar nu conteaza, la mai mare. In privinta prietenilor comuni (spoitori sau camatari) mi-e teama ca am sa spun pas. Mafia italiana de aici din Montreal mi-a interzis orice contacte cu lumea interlopa din romanica.
    Daca ii transmit multa sanatate soacrei matale, o fi cu suparare?

Lasă un răspuns

