Rugaciuni on-line

Nu am sa ma apuc sa fac matanii la laptop, nu. Insa nu mai pot cu blogurile ecumenicoase. Stau si ma intreb cum dracu (hai ca nu mai suntem in post, pot sa zic) se face ca cele mai citite bloage din wordpress.com sunt scrise de doi popi, preoti sau ce naiba sunt. Sau nu. Nu le stiu rangurile si nici nu sunt curios. Mi-am mai scris nemultumirea fata de ecumeniceala de se intampla in romanica. Sa-i vezi pe oamenii astia cum scriu ei cu diferite culori pe blogurile lor, fac si cruciulite rosii, si unde mai pui ca toti sufera de teorii ale conspiratiei…ce sa mai, ei sunt miezul din dodoasca. Bloagele sunt pline cu postari de pe youtube cu tot felul de slujbe si cu tot felul de batranei ce sunt priviti ca martiri ai neamului (asa zic ei). Bine, ca daca ar citi Dan Puric mi-ar trimite cateva ziceri a lu’ nu stiu cum Papacioc, care a vazut el taina si puterea credintei si… aoleu, hai ca am luat-o razna rau. Chiar asa de rau a ajuns romanul, sa se inchine la calculator?

2 gânduri despre “Rugaciuni on-line

  1. hehehe, s-a inventat biserica-surogat ? Mi te si inchipui evlavios cum tamai laptopul….mai, mai…
    Vezi ca suntem in saptamana luminata, asa ca nu ai voie cu vorbe urate 😉

Lasă un răspuns

