Cutiuta cu vechituri

Cum mai am de stat pana vineri in Charlotte, in camera de hotel neavand multe alternative, am zis sa ma apuc sa haladuiesc cu masina. Numai ca de prin august anul trecut de cand am inceput proiectul de aici, am bantuit tot ce se putea bantui. Stand eu intr-o pozitie oarecum de relaché , adicatelea tolanit cu laptop-ul in brate, ma apuc sa caut „ceva” la care as putea privi cu oaresice atentie. Sapand prin cutiuta cu vechituri (are numa’ 160gb) iote peste ce am dat: B.B. King – LIVE!!! Nu stiu pe unde l-ati putea gasi…Eu pur si simplu in seara asta m-am simtit bine. Si ca sa vedeti despre ce vorbesc, uite aici o mostra:

Lasă un răspuns

