Parfumul micului…

Ba fratilor! Abia ce terminasem de mancat de la chinezu’, bun de altfel. E pe baza de bufet si are de toate. Inclusiv larve de nustiuce flambate si cu sos. Termin eu de mancat, nu stiu ce dar bun, ma duc la ‘nea Manageru’ sa solutionam niste alea, alea…si pe holul catre biroul meu de ocazie, ma pocni un miros de mici. Ba dar rau…nu pot spune ce ploaie cu furtuna se afla pe cerul gurii mele, deja ma vedeam cum balotez cel putin 15-20, numa’ asa de pofta. Ma asteptam sa vad un gratar sfaraind si langa el pe Ciocardel. Marele maestru al carnii pe gratar sub orice forma. Stand in fum si cu o bucata de carton de la o cutie de banane, insusindu-si autoritatea vantului si vanturand mirosul apetisant. Stiu ca o sa sara unii cu gura ca mai bine era in romania, asa nu mai simteam nevoia micilor. SI CE BA? Am si aici mici. Ma duc la magazinul Bucuresti din Montreal, unde 80% din produse sunt vechi si expirate romanesti, patronat de niste ucrainieni de altfel, si imi iau de acolo carne cacalau  si imi fac Mari…nu Mici. Si chiar daca nu ma duc la Magazinul Bucuresti, ma duc la magazinul libanez si imi iau de acolo carne si imi prepar eu micii dupa cum vrea muschiu’ meu si papila mea guraliva. Stai ca nu stiu de la ce m-am luat. A! Fata de la logistica, de are 1,20m cu mainile ridicate si cam tot 120 de kg, si-a adus la pachet nu stiu ce mancare gatita cu carne tocata de oaie si foarte mult usturoi. Acum va dati seama cam ce miroase ieseau din microunde? Ca d’aia ma lua si pe mine de nas. Ca tot am avut in gura cantitatea de precipitatii de o are India in anotimpul ploios si ca oricum mi-am bagat picioarele in el de post, sambata este ziua Micilor sau Marilor…depinde cum ii fac. V-as invita la mine, dar nu am barca sa va ajut sa treceti garla.

Lasă un răspuns

