O noapte cu el…

Da. Mi-am petrecut noaptea cu el. Impropriu spus toata noaptea…M-am urcat pe el doar de 7 ori. E drept ca aveam nevoie de el mai mult ca oricand. De fiecare data cand „m-am asezat” pe el nu a spus nimic. Ma astepta cuminte in intunericul cu care este el obisnuit. Ma astepta cu gaura lui mare, gata sa ma usurez de nevoile acute ce ma apasau. De obicei o fac zilnic, dar ieri noapte am fost de nestavilit. De fiecare data simteam cum ma eliberez de o adevarata povara si de fiecare data la sfarsit mi se putea citi o grimasa pe fata. Cred. Ori mai degaraba era un rictus de placere…nu sunt sigur. Sincer, nu imi aduc aminte cand am fost asa de „rau” ultima oara. A! Stiu. La fel de rau s-a intamplat in 1993, cand am incercat sa fumez prima oara, si ultima, niscai iarba. Organismul meu a reactionat la fel. Toata noaptea mi-am petrecut-o atunci cu unul din Vama. Chiar daca stateam la cort cu o ea, aproape toata noaptea mi-am petrecut-o cu el. Imi vine sa imi bag picioarele ca trebuie sa ma duc iar la el. Ma cheama iar. In noaptea asta wc-ul a fost prietenul meu. De fapt am o diaree ce nu va inchipuiti. Bai! Ia stai asa…la ce dracu va gandeati?

2 gânduri despre “O noapte cu el…

Lasă un răspuns

