Doi ani opt luni si doua zile

Sunt nervos, fericit, mandru, frustrat, agitat, simt ca zbor. Simt ura, simt iubire. Multa iubire. Imi vine sa-mi strig fericirea pe strazi. Amalgamul de sentimente ce le poate trai un om intr-o viata, ma napadesc si ma fac sa ma mir de simtirile mele. Ma simt ca un caine in cusca. Mai am de asteptat doar 28 de ore. Atat. Dintr-o prostie si din cauza unui orgoliu prostesc, mi-au fost rapiti, doi ani opt luni si doua zile din viata. Mai sunt doar 28 de ore, si am sa pot spune ca voi simti fericirea. Din nou. Pentru totdeauna. Va astept cu drag, Miracolele mele.

6 gânduri despre “Doi ani opt luni si doua zile

Lasă un răspuns

