American red cross

Heeeeii! E vineri. Si daca este vineri dupa amiaza ma aflu, desigur, in aeroportul din Charlotte. Neavand ce face timp de fo’ doua ore, incep sa bananai. Bananaid eu asa de unul singur, in speranta de a gasi ceva, ceva ce nu cautam, dar speram totusi sa gasesc un „ceva” sau un „orice”. Si dintr-o data, mare anunt mare cu fete fluturas cu ochi de iepuras, fix ca la Groparu’, ca se exista un birou de donare de sange a lu’ american red cross. Si stau eu si ma scarpin de vreo doua ori prin partile capului, si imi zic ca nu o fi  rau sa dau o leaca din sangele meu la astia de faceau voluntariat. Adica voluntariatul era doar de a lua sange. Ce faceau cu el dupa aceea, as cam banui eu, dar nu prea sunt sigur. Dupa ce am completat un adevarat volum de intrebari, ma duc sa ma donez. O do’nsoara ce doar era imbracata in asistenta, nu stiu si daca avea ceva scoli pe tema asta, dar oricum, mai de mult stiu sigur ca facea parte din fanteziile mele. M-a interpelat cu niste termeni medicali ce in engleza mea de balta, chiar sunau a limba straina. Dupa ce m-am asezat pe un pat, vine tanti asta de o visai cand eram mic, si imi baga in vena, o drena ce se termina intr-o punga de perfuzie. Si uite asa ma pagubi, cu acordul meu, de fo’ juma de kil de sange. Dupa ce am fost gata secat, o alti tanti ce de asemeni a facut parte din fantasmele mele de cand eram mic, m-a luat deoparte sa imi puna mie numele pe nu stiu cate hartii…ca sa se vada lumea cine a sangerat degeaba. Ho mamica!!!, i-am spus eu in engleza mea neaosa. Lasa-ma si neaparut in toate fituicile de pe la voi. Am eu unde sa imi fac reclama singur si sa ma bat cu pumnii in piept ca mi-am dat sangele pentru poporul american. Iote, fix aici pe bloaga. Mama voastra de americani!

4 gânduri despre “American red cross

  1. Welcom in club……eu am carnet de donator…da???si numai fac reclama….
    Statul roman iti ofera 8 bonuri de masa si o zi libera de la munca….dar la mine nu se pune ca lucrez in alt sistem,na:D

  2. lasa mai..ca aveti spirit civic si e de bine…uite-asa progreseaza natia…americana😉 Ai nostri te-ntrebau de cati parai castiga pentru picatura de sange, daca li se ridica vreun mauzoleu ceva, etc..Si apopos…nu erai cam ametit dupa juma de litru donat…ca eu cred ca aveam ceva probleme de echilibristica😀

  3. @Loreley64 De unde atata civism? A fost pentru copii cu o boala cumplita. Nici nu vreau sa-i pronunt numele. Iar cu echilibristica…frecand menta o ora juma’ pana sa vina planoru’, si inca doua juma in planor, a trecut si mama ametelii. Daca erau altele motivele ametelii…imi lua mai mult😉

Lasă un răspuns

