Insotitoarele de bord…sau stewardesele de altadata

Acum ceva vreme, „frumoasele” Romaniei duceau faima pe alte meleaguri. Adicatele fetele de la Tarom erau alese pe spranceana. Dadeau jet la tot ce inseamna „vedeta” in ziua de astazi. Unde mai punem ca erau fetele de la Adesgo Miraj, Crinul si astea numai ce stiu eu. Ca le-am cunoscut, deh… Hoooo! Ca aveam 12-14 ani pe vremurie acelea. Al batran a fost crai mare. Fiind vaduv, si-a facut de cap cu frumusetile vremii de atunci. Asa am ajuns sa le cunosc si eu pe… Haoleu, de la ce m-am luat ma? A! Ex-stewardesele! pai bai nene, avea Taromu’ pe vremea aia niste alea…zi ma, femei, asa, de vis ce sa mai. Adica fix din alea de tot barbatul viseaza cand e el holtei pana cand il prinde o nevasta de ii trece de orice vis. De un an si ceva, de cand folosesc avionul in loc de masina ca sa ajung la servici (ho, ca nu mi-au dat avion particular, tre’ sa calatoesc mult) asa zisele insotitoare de bord s-au schimbat . Rau. Da’, rau de tot, nu asa. Asa de rau s-au schimbat in sensul ca acum unele au devenit barbati. Cum ca au devenit barbati, nu ar fi o problema. Dormi mai bine in avion. Dar ca astia de la US Airways au acum adevarate septuagenare ca insotitoare de bord, intrece orice limita. Mai deunazi, in drum spre casa, am intalnit-o pe Nancy. O suava blonda ce cred ca si-a inceput cariera odata cu lansarea la apa a lu’ Enola Gay. Avand in vedere ca smochineala pielii se citea de pe maini, nu vreau sa ma gandesc ce era mai incolo. Colega ei de sacrificiu, ceva mai tinerica, trecuse de 45 ca popa. Nu am apucat sa vad cum o cheama, deoarece ochii din spatele fundurilor de borcan, atunci cand se uitau la tine aveai impresia ca te scobesc pas cu pas. Ar mai fi Stella, care a absolvit cu dansele cursurile, care avea o mustacioara…mai, si avea o mustacioara, mustacioara ei…pana mea ca mi-a venit sa vomit cand m-a intrebat daca vreau ceva de baut. Offf….unde sunt taromistele de altadata…

Lasă un răspuns

