Surprize, surprize

Astazi dupa un pahar de mess cu Biluta, imi zice omu’ ca are un super text cu amintiri din copilarie. O sa scrie el cum ca eu si cu vecinul de la opt, Pruna (de fapt il cheama Gigi, dar Pruna vine de la o licoare anume) am inventat telefonia mobila. Cand si cum, asteptati pana pune omu’ textul.

De fapt tot sapand amintiri, ma pocni una tare de tot. Mi-am adus aminte ca la ai mei in Dr. Taberei, intr-o vitrina unde imi ascundeam tigarile cand eram tanar june prim 😉 , aveam toata colectia cu „surprize” de la guma Turbo!!! Un aliment ce mi-a marcat copilaria si mi-a facut falci de otel. Doamne ce imi iubeam colectia de masini. Ce fetisuri aveam eu cu ele… Frati-miu era cu contemporanele iar eu eram inebunit dupa Turbo Classic. Saracu’ tata avea nu avea bani, in fiecare seara platea taxa de protectie la noi: 10 lei. Adica fix doua gume. Asta cand spunea ca nu are bani. A doua zi, o vedeam pe tiganca cu distributia de bomboane agricole de floare si de bostan si alergam intr-un suflet la ea sa ne dea mult asteptata „ciunga”. Era singurul distribuitor neautorizat pe cele doua scoli. Nu, nu era ciunga, dar asa spuneam noi la guma de mestecat. Ce infrigurare la deschiderea ambalajului, intai partile laterale, apoi despachetarea frontala. Se lua guma, se baga in gura si incepea antrenamentul mandibulelor. In acelasi timp, se lua surpriza si se deschidea incet, ca pe un loz in plic. O dezamagire crunta atunci cand era vreo dublura. Dar totusi exista o raza de speranta cand intrai in clasa si intrebai :”Bah, cine nu are Ford Truck din 1937?”Bucuria revenea atunci cand vedeam vreun coleg ca se uita cu jind la surpriza mea! „Ce imi dai la schimb?” venea automat intrebarea. Deci, eu cred ca trebuie sa iau masuri sa imi recuperez colectia de surprize. Asta sa insemne ca sunt melancolic sau nu am altceva mai bun de facut la ora asta?

(Piciule, daca gasesti surprizele si nu le aduci cu tine in aprilie cand vii la mine…deci te rup cu bataia la aeroport si te urc inapoi in avion sa te intorci sa le iei. Ai inteles? Asta ca sa fim intelesi)

2 gânduri despre “Surprize, surprize

Lasă un răspuns

