Ally McBeal

Va mai aduceti aminte de Ally McBeal? Uscata, ce a jucat in filmul cu acelasi nume…. cum o cheama mah….aaaaa….. in fine. Am un lipsus acum. Ma aflu in …..  Bravo! aeroportul din Charlotte si ma drapelesc rupandu-mi gatul dupa picioare siliconati si sani lungi, sau invers. Am vazut-o pe copila respectiva la aceeasi poarta de ma duce pe mine acasa la Montreal, nu poarta, avionul zic. Copila cu pricina, jurai ca este Ally McBeal in persoana, sau mai bine spus in radiografie, ca saraca avea 40 de kilograme cu doi saci de cartofi in brate. Vazand ca ma uit ca boul la poarta, ma saluta si ma intreaba daca merg tot la Norfolk. Huh!?!??? Am dat sa zic si eu ceva acolo, un salut o maslina, tot ce mi-a iesit a fost „stii ca semeni cu Ally McBeal?” Dooooohhhh!!! Fata saraca, incepe sa roseasca si lasand ochii in pamant, imi spune ca e flatata ca o compar cu Calista, na ca mi-am amintit! Ma trezesc din starea de doooohhhh!!! si intreb cum adica Norfolk??? Pai de aici pleaca spre Norfolk, spune ea sigura pe sine. O las sa-si savureze clipele de glorie si ii spun ca avionul meu pleaca de la aceeasi poarta, dar doar dupa ce pleaca avionul ei spre dracu’n praznic. Cum ne schimbam noi cuvinte in limba ei materna, si a mea mai paterna asa, o vad cum se lumineaza la fata si imi spune ca seman cu @4&^@%$(@(*&%&*)_+(!&&@. Sa mor de nu asta am inteles. Normal ca am pus-o sa repete si imi spune numele unui actor indian ( ce dracu natie imi putea gasi, ca doar la maron 63 al meu doar nu era sa fiu arian) care a jucat el in filme. Multumindu-i ca mi-a gasit o sosie, de parca asta era scopul discutiei noastre, ma ridic si plec urmand aroma de coasta afumata ce vine de la un restaurant de aici, nu de alta dar am o bataie de linguri in stomac…

Lasă un răspuns

