Iar aventuri la consulatul romaniei la Montreal

Speram sa nu mai scriu despre romania si demnitarii jegurile ei. Dar… Jupanesei i-a expirat pasaportul. Concluzie, stiind procedurile consulare, mers la consulat facut procura pentru terta persoana din romanica. Platit 55$. Inainte sa trimit procura vorbesc cu al meu var (terta persoana) si imi spune ca DOBITOCII au schimbat procedurile de eliberare a pasapoartelor. Adica Jupaneasa acum este obligata sa mearga in jegul de tara ca sa isi faca pasaport. Un roman ce traieste in afara tarii, si din pacate are inca nevoie de pasaportul romanesc, trebuie sa plateasca din banii lui drumul pana in romania pentru un jeg de pasaport. Chiar daca este expirat, pasaportul nu romanul, i se va da de la consulat o hartoaga valabila o luna de zile (omului nu pasaportului) prin care poate ajunge in jegul de tara. Acest titlu de calatorie te costa 95$!!!! Dupa aceea, ajuns in tara, ar trebui sa-si faca pasaportul. Asta daca mai vrea sa se intoarca acasa. Deci cu alte cuvinte pasaportul romanesc va ajunge sa coste aproximativ 2ooo$. Gata. Ma duc la biserica si dau acatiste (asa se spune parca) si ma rog sa-i vad pe toti facatorii astia de bine in geam la Rahova si la Jilava, sa apuce sa manance ce am sa le duc eu. Le transmit un calduros HUUUOOOOO!

LE  Astazi dupa ce mi-am bagat si scos la telefon cu consulatul roman de la Montreal, mi s-a explicat ca ar mai fi o varianta totusi. Si anume aceea de a-ti face pasaportul prin consulat. Durata?  Intre 120 si 150 de zile. Lucratoare. Am incheiat cu acelasi mesaj calduros HUUUOOOO!

6 gânduri despre “Iar aventuri la consulatul romaniei la Montreal

  1. of, of, te citesc si cumva… cum sa iti zic quand on se compare on se console…. si eu mi-am scos peri albi cu ei si inca nu numai o singura data, am ajuns sa ma stie de cald breaz si ma exaspereaza ideea ca trebuie sa ma duc iar…. si cand te gandesti ca sunt cum se zice pe banii nostri…. ne insulta si batjocoresc si noi le zambim si ii si platim… pai o fituica de-aia ne costa de ne usuca, dar le plateste dansilor si salariul si incompetenta….
    DAR macar sunt extrem de reprezentativi pt ..de unde vin. iar daca uneori simt o vaga adiere de ganduri bune inspre romania, ajung 2 minute la ocnsulatul asta faimos si ma vindec pe inca un an….vai de lume!!

  2. Jegul ala de tara…Nu cred ca strainii ne vor admira mai mult daca ponegrim tara de bastina.Ma intreb daca nu cumva cu asemenea expresii Romania nu devine si mai jegoasa.Oare sa avem numai noi un jeg de tara?Pot sa spun ca sunt in lume locuri mult mai rele dar cetatenii lor nu se exprima niciodata atat de josnic.Si poate ca pana la urma avem tara pe care o meritam.A bon entendeur, salut!

  3. de acord cu akaty.tarisoara aia de cacat din lumea a treia inca ne chinuie cu inventiile administrative intotdeauna retrogade ale asa-zis reprezentantilor ei .probabil ca singura solutie ramane renuntarea la o cetatenie care oricum nu ne aduce prea multe foloase . toate cele bune

  4. sa o vedeti pe tanti de la ghiseu ce fite de romanca are. Cand am mers pt o procura, m-a facut sa ma simt exact „ca si in tara”. La plecare , i-am multumit cerului ca am plecat din Ro. Cand vi se face dor de Romania, dati o fuga pana la consulatul Romaniei la Montreal, si va trece dorul 100% garantat. Cel putin mie mi-a trecut🙂

Lasă un răspuns

