Acasa

Da. In sfarsit stau mai mult de 3 zile acasa. Cum nu prea sunt obisnuit sa stau asa mult, am hotarat sa dorm. Sa spun ca dupa 16 ore de somn, m-am trezit mai obosit decat daca as fi muncit un an de zile fara pauza? Neahhh. Acum gata si cu dormitu’. Tot cu acelasi gust amar m-am trezit. Asta dupa ce am primit cado’ de la imparatie o sticla de vin „Chateau de Abzac”  din 2005, si o felicitare de Craciun. Banuiesc ca a fost parte din profitul firmei, ce i-am bagat fo’ 2 meleoane de $ profit anu’ asta. Se poate. Na ca ma simt frustrat. Asa e cand lucrezi cu frantuzii. Eiii, ce imi bat eu capul. Noi sa fim sanatosi ca „belele curge”, cum ar spune tata. Na, ca am vrut sa scriu ceva inaltator despre caldura caminului si de bucuria de a sta acasa si mi-a iesit nimic. E clar ca e de la somn. Ma duc sa dorm ca inca sunt restant la capitolul asta.

Lasă un răspuns

