La munca, sau ce a mai ramas din ea

Stand eu si lucrand….de fapt mai mult ma faceam, ma pocni deodata melancolia napadirea amintitrilor, sau invers, ma rog. Intra in birou Keitra, o stiti de la Alliance Plastic. Si cum avea chef de munca mai mare ca al meu, ne apucam sa barfim despre ale tineretii valuri. Din una intr-alta, ma apuc sa-i spun cam pe ce muzichie ne distram noi dupa ce devenisem liberi si nelinistiti. Cu ajutorul lui nea Youtubu’, am introdus-o in atmosfera de bairam de pe vremuri.Spre mirarea mea, a inceput sa ma bata la cap toata ziua ca sa-i fac rost de muzica romneasca. Dar in nemernicia mea, eu cand am plecat nu mi-am luat decat niste paraziti si o vita-de-vie. Restul pana la 500 de albume, era cu muzica daialalta cum spunea matusa mea, adica rock d’ala de nebuni. Sa revenim. Napadindu-ma rau de tot, amintitrile na!, ia uite de ce s-a indragostit Keitra, si de ce imi adusei aminte subit de prima dragoste.

Lasă un răspuns

