El Clasico

Stiu, poate este un cuvant prea  mare pentru un amarat de meci de fotbal. Nu l-am inventat eu, asa-i spune lumea. De vreo 100 de ani. Dar nu a fost un simplu meci de fotbal. A fost un spectacol, un regal fotbalistic. Un meci de fotbal ce poate folosi ca material didactic atat pentru jucatori cat si pentru antrenori. Nu stiu cati dintre cei ce se autointituleaza fotbalisti de prin romanica s-au uitat la acest spectacol. Se poate preda din acest material tot ceea ce defineste fotbalul. Pur si simplu, daca iei cd-ul cu inregistrarea meciului si ii pui coperti, ai manualul fotbalului modern. Dar ce imi bat eu capul…eu sunt un simplu spectator. Ca spectator am dreptul la o opinie. Nu exista comparatie intre meciul de sambata seara, ce a fost vizionat de cateva sute de milioane de telespectatori!!! si circul ce se desfasoara in romanica. Sau hai sa gasim niste comparatii:

  • a fost la fel de asemanator, cam cum se aseamana o masina de lux cu „minunatia” de logan- amandoua sunt masini
  • a fost la fel de asemanator, cam cum se aseamana oricare plaja cu jegul de la noi – amandoua au nisip si apa

Sigur Probabil ca mai sunt.

Lasă un răspuns

