d’ale lu’ Cata

Ma trezesc eu frumusel duminica dimineata, nu singur, si ma intreb eu cum as putea sa frec duda, sau menta dupa caz. Apropo, sunt campion mondial, european si olimpic la sportul asta. Sunt in Charlotte. Cum as putea eu astazi sa descopar esenta mentei si a aromei de dude??? Tot contampland eu asa pe balconul insorit frecatul mentei cu stil, ma gandesc ca ar fi bine sa ies sa cumpar cate ceva. D’ale gurii, zic. Niste bere, cafea, niste trabuce ca sa le savurez dupa, poate si niste vin. Dau sa ies din casa, adica chiar ma chinui sa deschid yala, si reusesc sa rup butucul. Nu ma intrebati cum am reusit, nici eu nu stiu. Ex(actuala)-proprietar (adica o ea) avand inca o gramada de lucruri proprietate personala in acel apartament cum ar fi 3 vibratoare si alte materiale aducatoare de placeri. Deh, femeie serioasa si singura pe deasupra.Dupa cautari asidue, gasesc eu o surubenlnita si ma apuc sa surubelnitez ce e de surubelnitit in yala respectiva, cu dorinta de a reusi sa ies din casa. Treaba buna, sunt eliberat din captivitate, numai ca nu mai pot incuia usa si unde mai pui ca am reusit marea performanta sa rup si cheia, din motive ce ma depasesc. Am sarit cursul de lacatuserie aplicata, poate asta este explicatia. Plec eu prin preumblarile mele, ma intorc, intre timp se face noapte, si uite cum luni trebuie sa plec la scarbici, sau scarbiciu, nu stiu cum este corect. Acum ar fi trebuit sa incui usa, cu conditia sa am o yala functionala si o cheie cu care sa pun in aplicare acest procedeu. Neavand de nici unele, imi vad de treaba. Pun mana pe telefon si sun la administratia blocului in cauza, sa comunic cumva ca nu mai exista cheie si in cazul in care ar schimba yala, as avea nevoie si eu de o cheie. Numai ca nefiind titularul contractului de inchiriere, cica nici nu pot cere asa ceva. Huh!? Dupa un schimb de telefoane cu ex(actuala) -detinatoarea de apartament, se rezolva situatia. Pe jumatate. Adica respectivii se ocupa de reparatia yalei cu pricina, numai ca nu imi pot da cheia. Motivul? Respectiva ex, actuala, a uitat sa le spuna ca eu locuiesc acum in acel apartament si ca sunt indreptatit sa posed o amarata de cheie!!! Drept dovada, luni m-am vazut nevoit inoptez la un hotel. Asta pentru ca dupa ora 6 seara, nu mai era nimeni la administratie sa primeasca amarata de confirmare, ca e de imaginat ca am inebunit-o cu telefoane pe ex-respectiva. Ea la randul ei, incercand sa gaseasca o solutie din Florida ei natala. Am reusit pana la urma sa procur miraculoasa cheie, cu mentiunea ca ar trebui sa am grija de ea, altfel ma vor taxa cu fabuloasa suma de 5$. Discutia de luni seara cu administratia (o ea incredibil de aratoasa, dar incredibil de mare) intr-un post urmator.

Un gând despre “d’ale lu’ Cata

Lasă un răspuns

