Matrimoniale

De mic copil am fost indragostit de Lita Ford si Sade Adu. Stiu, una mananca muzica cu pianul cealalta manca cu chitara la greu. Poti sa faci ceva in gustul meu? Mi-am dorit ca atunci cand ma fac mare sa ma insor cel putin macar cu una din ele. Cum amandoua s-au declarat vedete si traiesc pe picior mare (bine si eu am 43 la picior, da doar atat) si unde mai pui ca au imbatranit mai repede ca mine, mi-a ramas ca macar sa incerc sa gasesc femeia perfecta dupa chipul si asemanarea lor. Numai ca am avut si am o mare dilema in continuare. Cum dracu sa gasesc o femeie blonda ca Lita, ce are radacini italo-englezesti, dar cu piele de culoarea ciocolatei precum este Sade care este juma’ de african? Ca natie, zic. Greu nenica. Pe aceasta cale, vreau sa fac un anunt foarte important. Daca tu, femeia perfecta esti acolo si mai citesti si blogul meu (deja esti perfectiunea intruchipata) da-mi un semn, un beep, un sms, un link catre hi5 un ceva acolo, chiar si o piatra in geam, numai  sa stiu naibii ca existi si altfel viata mea nu ar mai fi asa goala si fara lumina. Iti promit ca voi fi barbatul perfect. Voi fi acel „Mister Perfect”, voi fi Brad Pittu si Hugh Grantu tau; voi fi Tom Cruzu si Banderasu laolalta. Voi fi…cine vrea muschiu’ tau, numai spune-mi ca existi sa nu mai pierd timpul de pomana.

Ce dracu m-a apucat ma? Na ca am dat anunt la matrimoniale. Bine ca nu citeste nevasta, altfel as dormi pe pres.

2 gânduri despre “Matrimoniale

  1. Esti fantastic!!! Continui sa ma surprinzi cu ce iti debiteaza capul; si mai ales CUM iti debiteaza!!! Nu ti-am spus? EA exista, dar nu o vezi tu!! Caci…daca ai intalni-o si ai fi fericit…ce naiba ai mai scrie pe aici?? Nu ar mai avea haz fara atata sarcasm si furie ce zace in tine… Pupici si bafta!! Poate daca te nimereste maine o piatra..ai sa consideri a fi un semn..ca e EA!!!(ti-a dat un semn)..

Lasă un răspuns

