Galeata cu melancolie…

Ba fratilor (e o figura de stil, nu suntem rude) de ce dracu cand iti e lumea mai draga, te pocneste ciocanul din galeata cu melancolie, Fleosc! drept in moalele capului??? Baga-mi-as (nu stiu daca e bine scris, sunt ametit de la ciocan) picioarele in ea de galeata, cine o pune ma tot timpul in drum??? Steateam eu asa, a la Al Bundy pe canapeau din dotare a apartamentului ce il detin cu chirie in Charlotte, si suna telefonul. Ma uit sa vad cine suna, sa vad daca e important na, si era de bine. Numai ca dupa 2 minute de conversatie, Zbang! Zbang! doua ciocane in cap si eram gata. Gata melancolizat, zic. Eu tocmai ce cautam prin winamp-ul din dotarea laptop-ului ceva zdranganele ambientale si cred ca legatura dintre mana ce cauta cu ardoare niste muzicanti, a luat legatura cu ameteala capului pentru ca tocmai la Cohen s-a oprit! Ba, nu stiu cum dracu am ajuns sa ascult Cohen singur, si ca un emokid mai mai sa ma sacrific pe altarul dragostei (aici am fost patetic, stiu). Deci, prin urmare, cine dracu a lasat galeata aia plina de melancolie in drum?

Lasă un răspuns

