One night stand

Acest post este o intamplare nereusita….asta am aflat a doua zi. Adica acum. Nu este o falsa lipsa de modestie…si nu il tratati ca pe un pamflet. Vreau sa am circumstante atenuante…e scris la mahmureala.

E duminica dimineata, cel putin asa cred. Jaluzelele sunt inchise si abia se zareste lumina. Ce dimineata frate, e 2 in miezu’ zilei. Sunt cam ravasit. Mi-am deschis laptopul si incerc sa imi aduc aminte ce s-a intamplat aseara. Auuuu capu’…. e greu tare. Am incercat sa vad ce inseamna sa te distrezi precum americanii si cum sarbatoresc ei venirea week-end-ului. Aoleu ce ma doare capu’… si e greu… Stai sa iau o bere ca parca cui pe cui se scoate… aaaaahhhh, mult mai bine… Asa… bine ca m-am mai trezit, stiind ca nu am fost singur aseara, dar nu pot spune nici cu cine inca, cel putin stiu ca nu era de acelasi sex cu mine. Ogari si vulpi, asa se numeste barul unde imi aduc aminte de mine ultima oara. Inca mai vad dublu de la combinata alpina facuta aseara (adica bere, body tequila ceva whisky si terminat cu bere). Bai si nu imi sta in fire sa le fac mixer…ce dracu am avut aseara de m-a luat valu’ nici eu nu stiu…au ce doare capul….si parca e tot facut din beton…si eu vroiam sa ma duc astazi la pescuit🙂 Incerc sa vad cum arata dar doarme si e cu fata-n perna. Sper sa nu ma sperii atunci cand voi realiza ca m-am culcat cu vreo mamaica de fo’ 65 de ani. Au capul… Hmmm, bine ca e alba, si cum era normal e blonda, nu foarte blonda…dar tot blonda, asta e. Asta imi aduce aminte de bancul cu „de ce cad repede blondele la pat; pai cui ii pasa?” Nu ma asteptam sa gasesc altceva la starea care o aveam si nici nu cred ca am dat-o pe spate cu „vrajeala” mea de limba engleza. Dupa piele nu pare a fi trecuta de 30…stai ca se misca…e bine ca e vie cel putin…auuu capul… pesemne ca eram rupt rau aseara… Nu arata rau la prima vedere… Hai ca se putea si mai rau tinand cont de circumstante… si zambeste, de fapt in mintea mea amestecata pare mai mult un rictus, ma stramb si eu, au capuuu’… ma rog am incercat o grimasa. Ma intreaba ce fac… ete scriu despre tine ca esti zambareata si semeni cu stiu eu cine, numai ca esti blonda. Ti-as face si-o poza dar mie ca-mi creste traficul pe blog… rade… ma roaga sa-i spun ceva frumos. „Traian Basescu” zic eu, gandindu-ma ca nu a auzit de el si incerc sa-i arat o poza cu marinelu’ undeva pe net. Moare de ras, ii spun ca inca mai este presedinte in romania…rade cu lacrimi, imi spune ca cu asa presedinte nu e de mirare ca am emigrat… Reusesc sa ingaim ceva si imi spune ca ea nu a uitat cum ma cheama, numai ca daca vreau sa imi spuna iar numele ei trebuie sa-i aduc cafea. Ete canci, nu mor de curiozitate. Pana la urma ii aduc o cafea… saraca dupa ce ia o gura ma intreaba daca vreau sa o omor. Pai bai nene, asta e cafea nu posirca aia de o beti voi 24 din 24 ce seamana mai degraba cu apa ruginita de vine pe teava dupa ce fac aia de la Apanova revizia. Na cafea, nu ai vrut tu cafea? Asta se numeste cafea, numai ca am uitat sa-i spun ca este speciala pentru mahmuri🙂. Deanna. Asa o cheama. Am scris ca sa nu uit. O intreb daca mai stie ce s-a intamplat aseara. Eu unul nu imi mai aduc aminte. Stau si ma intreb cum dracu’ am condus. Ce-i drept, barul este la nici o mila distanta de unde mi-au inchiriat cei de aici apartamentul. Bai si ce ma doare capul… In timp ce isi bea o tigara si fumeaza cafeaua sau ma rog invers, eu ma chinui sa nimeresc tastele laptop-ului. Ma intreaba ce mancam… mic dejun sau pranz, intreb. Ii fac un zoom la corpul dezbracat ce tocmai s-a dat jos din pat. Hmmm… daca acum mi se pare ok, aseara probabil ca arata divin. Isi ia celularul si suna la un chinezesc.  Intre timp, ma intreaba ce vreau sa mananc… ii spun ca o ciorba de potroace sau zeama de varza din butoi de la tata de pe balcon de la Bucale; face tata o zeama de varza, mama mama, pune si varza rosie in butoi si iese roze la culoare. Zici ca e Rose Of Cabernet de la Baron Herzog. Bai si e buna zeama aia de varza… te scoala de pe boala (vorba lu bunica). Spune ca sa ma grabesc ca asteapta ciuciunghezu la telefon. Ii spun ca daca nu imi aduce zeama de varza tot degeaba. Nu intra nimic la ora asta. Imi termin berea, asta intra. Simt cum curata toata instalatia… Da. E adevarat. Femeile cand sunt satisfacute, canta in timp ce fac dus. Citisem eu pe undeva ca daca ai chef sa canti trebuie sa fii bine dispus. Vorbesc de oameni normali, nu despre manelisti; aia canta doar cand ii doare prostia, adica mai mereu. Am luat o pauza. In tot acest timp si-a mancat mancarea de la ciuciunghez si ma intreaba daca o duc acasa. Prefer sa nu, dar nu vreau sa par marlan, chiar daca atunci cand merg se invarte totul. Pe drumul de intoarcere dau pe la alimentara asta a lor care e cat toate zilele si imi cumpar lamai. Multe lamai. Le storc pe toate si scot cam juma’ de kil de suc. Cred si eu, din 2 kile de lamai. Ma asez din nou in pat, auuu capuuu’… sper sa ma repar. Cel putin mi-a lasat cartea ei de vizita. Vegetez acum…doar e duminica. Sper sa ma repar.

11 gânduri despre “One night stand

  1. Si apoi mai ziceti ca vreti sa va insurati cu fete seriose…pai ce fel de fata crezi ca te-ar lua de barbat daca ar afla ca te-ai culcat cu toata „ciuciunghezia” si nici macar nu tii minte cum le chema pe toate…offff….si va intrebati de ce nu ne place sa ne lasam copii nenascuti pe mainile voastre, ca pe aia nascuti nici atat nu avem incredere…….succes la „blonde” si „deanne” in continuare…ca de astea vei avea parte….no ofense.

  2. @ Princess e cam tarziu sa zic ca vreau sa ma insor….iar. Iar alti copii, nascuti sau nenascuti…nu mersi ,am doua minunatii. Poate o sa se intample…depinde de ce prieteni ai🙂

  3. ba da ma, am vazut, tu crezi ca ma bagam in seama asa aiurea fara sa fi citit?
    faza cu zama de varza e destul de naspa, ca e si f. sarata pe langa acra, si nu prea-mi pica bine…

Lasă un răspuns

