Am decis…

Chiar daca sunt la mari si tari de romania, inca mai port pasaport romanesc ceea ce ma oftica tare mult, dar m-am decis sa votez. Ce daca nu sunt alegeri prezidentiale, eu am sa votez. DA. Mi-am gasit „cantindatul” ideal. Nu am spus ca ma reprezinta…ci doar ca este catindatul ideal. Cu ce se deosebeste de ceilalti? Pai…chiar nu este nici o deosebire. Din contra, as putea spune ca este exact ca ceilalti, aproape identic….numai ca candidatul meu este mai perfect. Deci ce sa mai, de astazi pe blogul lui Tudor (ca am impresia ca el ii face campania), am sa va cer la toti sa votati candidatul nostru. E cel mai bun (immm….chiar e gustos). Conferinta de presa a lansarii candidaturii o aveti mai jos:

Lasă un răspuns

