De ce a trebuit sa intru in biserica?

Sunt un inversunat al bisericii. Am credinta mea in Cel de Sus, dar nu frecventez bisericile precum „romanasii” de prin Canada, doar din motivul de a fi vazuti la biserica. Dupa slujba, ca in datina romaneasca se apuca sa barfeasca, normal, pe cei ce nu au venit. Unde mai pui ca nu suport preotii, pentru simplu motiv ca nu sunt mai presus cu nimic decat orice alt roman; si ei iau spaga, dau spaga, mai pune o vorba buna su rea dupa caz. Dar sa-i lasam in plata Domnului, cum ar spune bunicu’, fie-i tarana usoara. M-am surprins astazi, parcand in fata unei biserici, si mai rau, am intrat inauntru si am vorbit cu preotul ce „pastorea”  acea biserica. O biserica penticostala, cum de altfel sunt foarte multe aici in state. Venisem sa ma rog la Dumnezeu, sa imi aduca copii mai repede acasa. Ma simt pustiit fara fetitele mele dragi. Stiu, as fi putut face lucrul acesta oriunde, dar pur si simplu am fost in biserica. Nu am un raspuns pentru ce mi s-a intamplat si ma consideram a fi un cerebral si destul de sigur pe mine. De ce a trebuit sa intru in biserica? Dialogul cu preotul am sa-l pun data viitoare, acum pur si simplu caut raspunsuri.

5 gânduri despre “De ce a trebuit sa intru in biserica?

  1. …DIN NEVOIA DE COMUNIUNE…,-NU !,NE MANTUIM SINGURI..,CI ! PRIN CELALALT,-ADICA SEMENUL NOSTRU,-PE CARE TREBUIE SA-L IUBIM,-PT. A FACE DOVADA IUBIRII DE DUMNEZEU…MAI CAUTA FRATE !,SI VEI…GASII !,-ODIHNA ….,-

  2. Apai daca tu zici…nu stiu pe unde a fost tata, asa ca Frate, mantuieste-te singur…eu le am pe ale mele. Iar treaba cu aproapele… sa-l vad pe unul ca te calca in picioare si tu ii intorci obrazul…ai de grija cu scrisul…

  3. @akaty
    Smerenia nu !,inseamna absenta demnitatii sau calcarea ei in picioare…!
    Cand Isus afost lovit peste obraz de aprozi..,nu a intors si celalat obraz ci a ripostat…!,spunand..!,arat-mi unde am gresit…?,si daca am spus adevarul..,-de ce ..?,ma bati..?-parafrazez-,-iar in templu Isus pur si simplu a luat Biciul..!,pt. a demonstra ca au de a face cu un Dumnezeu..!
    Cat despre noi..,!?,putem traii in ,,Smerenie numai cu ajutorul Lui Dumnezeu !,care ne si ajuta…!
    Dar trebuie sa traim si cu demnitate…,-intrucat purtam ,,CHIPUL LUI DUMNEZEU !,..DAR AVEM SI CHEMAREA DE A NE ASEMANA CU EL…!,-iertati-ma !-

Lasă un răspuns

