„Blondele” de la piscina

Ghilimele din titlu isi au semnificatia lor. Spunem mai demult aici despre „blonde adevarate”. Nu stiu ce am vrut sa zic cu aceasta expresie, dar blondele m-au socat. Kim si Kelly (nu, nu erau surori), erau de prin Illinois, cu ceva treaba prin Charlotte. Era vreo 3 dimineata parca, cand venind de prin baruri am vazul ca piscina din incinta hotelului este populata cu aceste frumuseti americane🙂. Cum eram eu un pic aburit, zic hai sa le aburesc si pe ele. Degeaba, ele erau rupte, nu aburite. Intrand in vorba, le zic locurile mele de bastina si dup cuvantul „romania”…au urmat clipe de tacere. Le intreb suav daca au auzit de tara asta. Alte clipe de tacere. In fine, le spun ca traiesc in Montreal acum, la care ele „a, stim, frumos oras, party all the time”. Intre timp ce ne hidratatam, ca na era foarte cald afara😀, in afara faptului ca se dadeau scolite pe la nu stiu ce colegii, m-au daramat pur si simplu cu simplitatea lor in gandire. De fapt am fost prea bland, ERAU PROASTE DE DE BUBUIAU!!!! in fine, vreo doua ore am ignorat singura circumvolutiune ce aveau respectivele domnisoare, si am palavragit de vrute si nevrute. Asta m-a frapat aici in state, ca si in Canada de altfel, lumea este foarte volubila si iti poti face amici foarte repede. E drept ca la fel de usor poti gasi si „one night stand” ceea ce s-a si intamplat, doar cu Kim, din nefericire pentru mine. Acum daca stam sa comparam ce inseamna pentru un barbat o femeie desteapta…asta depinde de fiecare barbat in parte cat de mult gandeste la randul lui in comparatie. (Mama ce axioma am scos, asa se numeste?)

6 gânduri despre “„Blondele” de la piscina

Lasă un răspuns

