Galeata cu melancolie…

Mda. Dupa ce ieri mi-am rupt capul cu Godsmack si cu Theatre of tragedy, asta in timp ce calculam metrii de hartie si de productie si kg de lipici si iar hartie si rebuturi si….in fine cert este ca eram cu capsa pusa. Mai frate, deoadata, am simtit cum ma pocneste melancolia in cap si ma azvarle in galeata, plina de altfel cu melancolie. Ia uite ce ma mananca in c.. sa umblu la cutiuta cu vechituri…Pfooaaa…Sa zic ca am tocit clusterele unde am Clapton si Cohen??? Ma trezeam ca il acompaniez pe Clapton si ii recit versurile lui Cohen…mai mai sa ma apuc te taiat vene si alte alea…dar am zis ca mai bine le las sa creasca, venele na. Cine dracu ne dadura sentimentele astea de te face sa iti strici ziua, atunci cand iti e lumea mai draga. Noroc ca vine noaptea, care cica e un sfetnic bun si te mai trezeste la realitate.

5 gânduri despre “Galeata cu melancolie…

Lasă un răspuns

