De ce???

De cate ori intr-o singura zi iti pui aceasta intrebare? Am incercat sa o folosesc cat mai des, bine nu ca sa ma distrug cu nervii capului, in incercarea de a afla UN RASPUNS. Diversitatea de raspunsuri m-a facut sa cedez, atata timp cat nimeni nu imi putea argumenta deciziile luate. Incepand cu banalul „De ce”, in holul hotelului atunci cand mi s-a spus „Have a good one today”, continuand cu aceeasi intrebare adresata unui manager in momentul cand a refuzat sa faca o plata, si sfarsind a ma intreba singur. M-am intrebat „De ce” a trebuit sa pierd mai mult de doi ani departe de fetitele mele? DE CE???

Lasă un răspuns

