Unde duce invidia…

Tot bantuind prin blogurile din romanica, am dat de un specimen ce reprezinta cu succes una dintre  genele romanesti. INVIDIA!!!  Daca vreti sa vedeti despre ce este vorba il gasiti aici. In ultimele 20 de posturi (cred, nu am avut timp destul sa-l pierd cu cretinisme) scrie despre un alt blogger cum ca ar face si ar drege. Motivul? Va aduceti aminte de zicala cu capra vecinului? Acest lucru reflecta ca intotdeauna romanul a fost in stare de orice ca sa-i dea in cap aproapelui pentru un ban de arama indoit. Exemplele in istorie sunt nenumarate. Respectivul M, e deja mult ca i-am dat initiala numelui, aduce acuzatii colegului de „state-of-the-art publishing platform ” (asa cum se autodenumeste WordPress), cum ca e „cumparat” de diversi. Dar asta nu mai este o acuzatie in romanica de azi. Toata lumea cumpara pe toata lumea, spaga si mita primeaza si sunt mult mai valoaroase pilele decat cunostiintele. Avand aceste date despre societatea romaneasca, respectivul M, aducand injurii unei alte persoane, neavand alt motiv decat invidia, demonstreaza ca face parte dintr-o societate ce nu se va face bine niciodata.

3 gânduri despre “Unde duce invidia…

  1. îmi permit să-mi dau cu părerea . Personal citesc două tipuri de bloguri ( nu că ar interesa pe cineva , dar se leagă de subiect ) : cei de la care pot învăţa ceva şi cei care se joacă interesant cu ale lor cuvinte .

    de ce m-ar interesa pe mine ca cititor obişnuit ce face x-ulescu sau mai ştiu eu cine ? E un lucru normal că nişte copilaşi se exprimă în felul prezentat de tine mai sus , dar cred că e vorba de infantilism . Invidia e prea grea pentru nişte „copilaşi” ( repet ) care n-au ce face .

    sper că n-a fost cu supărare comentariul meu .

  2. @ farasens Ideea e ca nici macar nu stie sa se joace cu cuvintele. Ai fost prea bland(a) cand ai afirmat ca se joaca. Inr-o tara de teribilisti unde cea mai grea boala este snobismul, nu ma mira.

  3. n-am fost blând . Nici măcar nu m-am referit la respectivul . Mă refeream la ce tipuri de bloguri ador să citesc .

    personal , nu mă atrage nimic pe acel sait . Că de gunoaie sunt sătul şi le văd , fără să vreau . Prefer o poezie drăguţă scrisă de un viitor poet sau un joc de cuvinte . Cred că acum m-am făcut înţeles🙂

    cititorii de pe bloguri de „scandal” vin şi pleacă . Îşi hrănesc eu-ul cu gunoaie şi apoi comentează prin alte părţi . De aceea vorbeam despre un infantilism în privinţa unor bloguri ca cel prezentat .

Lasă un răspuns

