Frica de a muri

Bai, deci nu mai pot cu „Large Hadron Collider” asta. Iar lumea a inebunit cu totul. Peste tot, se vorbeste de Large Hadron Collider, ca si cand ar sta lumea in loc de experimentu’ lu’ peste. In blogosfera nationala si internationala, nu citesti decat de apocalipsa, sfarsitul lumii, haoleu o sa murim, si alte griji din astea gospodaresti. Astazi in top wordpress.com, primele 6 bloguri erau cu si despre „Large Hadron Collider”. Nu am sa ma apuc sa aberez pe teme stiintifice acum. Nu de alta, dar eu cu fizica…mai subtire. In fine. Am sa vorbesc de frica de a muri. Fratilor, eu stiu una si buna, cand iti trimite Al de sus nota de plata, asta e.  Nu ai ce sa-i faci. Partea proasta ca factura respectiva o platesti cu drumul catre asa zisa lume de dincolo. D-zeu nu accepta nici Visa nici Mastercard si nici cartile de debit, cu atat mai putin cash sau troc. Asa ca bogatilor, saracilor, saracilor cu duhul (astia imi plac cel mai mult, si se si vaita cel mai mult) daca e sa vina apocalipsa, de ce va temeti? O data si-odata, toti ajungem acolo. Dar mai bine il citez pe Cioran, ca eu inca nu m-am apucat de maxime si de ziceri celebre: „Defectul tuturor oamenilor este ca asteapta sa traiasca, deoarece n-au curajul fiecarei clipe…Toti invatam sa traim dupa ce nu mai avem nimic de asteptat, iar cand traim nu putem invata nimic, fiindca nu traim in prezentul concret si viu, ci intr-un viitor fad si indepartat”. Acum ca parca m-am mai racorit ar trebui sa intelege-ti un singur lucru. Bine, nu sunt eu in stare sa va spun lucrul acela, dar stiu eu pe cineva ce zice bine : Ziua de maine nu-i este asigurata nimanui, tanar sau batran. Azi poate sa fie ultima zi cand ii vezi pe cei pe care-i iubesti. De aceea, nu mai astepta, fa-o azi, intrucat daca ziua de maine nu va ajunge niciodata, in mod sigur vei regreta ziua cand nu ti-ai facut timp pentru un suras, o imbratisare, un sarut si ca ai fost prea ocupat ca sa le conferi o ultima dorinta. Sa-i mentii pe cei pe care-i iubesti aproape de tine, spune-le la ureche cat de multa nevoie ai de ei, iubeste-i si trateaza-i bine, ia-ti timp sa le spui „imi pare rau”, „iarta-ma”, „te rog” si toate cuvintele de dragoste pe care le stii. Cine altul decat Garcia Marquez?

3 gânduri despre “Frica de a muri

  1. Din pacate ai mare dreptate dar vezi tu oamenii nu prea mai apreciaza prezentul. Ne nastem repede, traim gandindu-ne la ziua de maine si apoi imbatranim inainte de a incepe sa traim .
    Si oricum oamenilor nu le prea mai pasa de sentimente , nu conteaza dragostea, iubirea totul se intampla mult prea repede incat ajungem dupa o relatie de ani sa ne intrebam de ce am stat atat impreuna. Nu avem timp sa mergem in parc , sa copilarim chiar daca am ajuns la maturitate, sa ne bucuram de un apus sau de o floare iar sa facem declaratii am uitat de parca ar fi un lucru rusinos sa strigi in gura mare ca iubesti ……

Lasă un răspuns

