Back to Charlotte

Astazi dupa o sedinta nici chiar furtunoasa dar nici calma, ma rog ca multe alte sedinte avute pana acum cu directorul de operatiuni, am pus piciorul in prag cica. Am reusit sa smulg o marire de salariu, nici foarte mare dar nici de neglijat. Cu promisiunea ca voi avea cel putin un bonus de aproape 5 cifre la sfarsitul anului, ceea ce miroase cam a lauda de sine….dar probabil ca merit. Stiind ca francezii sunt un pic (mai mult) zgarciti, vezi si cazul multinationalelor din romanica, consider ca am castigat „meciul” de astazi cu sefu’. La sfarsit, mi-a spus zambind ca joi trebuie sa ma intorc inapoi. Apoi, spre linistea mea, tot raul spre bine. Nu ca m-as fi plictisit acasa in cele 5 zile, dar astept cu nerabdare sfarsitul lunii, atunci cand imi vor veni minunatiile in Canada. Deja am stabilit ca atunci cand vor veni, voi sta trei saptamani in concediu. Asta fara negociere.

Lasă un răspuns

