In drum spre casa

Dupa 4 saptamani in insorita Carolina de Nord si in frumosul ,de ce nu, Charlotte astazi ma indrept spre casa. Exceptand week-end-ul in Florida, despre care am sa scriu curand, am muncit ca un tampit cate 14 ore pe zi. Se pare ca m-a ajuns oboseala. Ieri noapte a fost pentru a treia oara in ultimele doua saptamani cand m-am trezit cu voma in gat si abia am ajuns pana la baie. Probabil ca va trebui sa ajung si pe la vreun doctor, dar in fine. Cred ca am ajuns sa ma plang de oboseala. In fine. Abia astept sa ma vad acasa. Nu de alta dar am un chef nebun de pescuit si stat pe malul raului.

Lasă un răspuns

