Florida

De acum doua saptamani am inceput numaratoarea inversa. Maine voi pleca in Florida, pt 3 zile e drept, dar dupa doi ani de cand sunt aici, adica in Canada, pentru ca acum sunt pe undeva prin Carolina de Nord, nu prea am avut timp de vacante. In fine cert este ca chiar acum mai am fix 27 de ore pana o sa aterizez in Florida😀 . Abia astept sa imi intalnesc prietenii, care abia s-au mutat in aprilie acolo, asa ca la „cursurile” de bere pe care le vom absolvi impreuna (sic), sunt sigur ca o sa avem ce povesti. Deja mi-a facut program sa iesim cu barca in larg sa pescuim, sa imi arate nu stiu ce minunatii, dar i-am spus: „Frate, daca vrei sa vin la tine nu te apuci tu sa ma plimbi cu masina prin tote coclaurile sa imi arati nu stiu ce minunatii, ca eu daca vin la tine vreau sa ma balacesc la ocean si sa beau multa bere, capisci? Vin la voi sa sa sarbatorim nu sa facem drumetii”. Deci 26 de ore si 56 de minute.

Lasă un răspuns

