Placut de ciudat…

Sunt chiaun de oboseala si mai imi crapa si capul pe deasupra. Sunt intr-o camera de hotel, unde imi fac bagajele sa ajung acasa. Ma gandesc ca am sa prind rush-hour-ul din Cincinnati si deja mi se face lehamite. Dar totusi, in dimineata asta am simtit un gol in stomac. Ce este un sentiment? SENTIMÉNT s.n. 1. Atitudine emoţională pe care omul o are faţă de realitate; simţire, simţământ. ♦ Afecţiune. 2. Facultate de a simţi, de a aprecia anumite lucruri; conştiinţă. ♦ Credinţă, impresie intimă. [< fr. sentiment, it. sentimento]. Nu mi se intampla prea des sa ma indoiesc de mine si sa imi ignor simtirile…dar azi dimineata m-am simtit ciudat. Placut de ciudat, cum ar spune cineva. Chiar asa, PLACUT DE CIUDAT!. Am simtit ca….pot fi oriunde vreau, fiind nevoie doar sa inchid ochii si sa las neuronii sa caute in sertarele cu simtiri si sa lase sinapsele sa scoata de acolo false inchipuiri. Hmmm…ciudat. Placut de ciudat…

Lasă un răspuns

