Probably the most beautiful woman in the world…

Rasfoiam ceva ziare de prin romanica si tot incercand sa ignor pseudo-stirile cu „dive”  si „vedete” ce imi apareau in fata de pe majoritatea ziarelor, nu stiu de ce am facut greseala asta, eu de obicei citind GSP-ul, am zis hai sa citesc si eu despre o diva. Macar sa incerc sa vad ce inseamna diva in viziunea fatucilor ce au terminat jurnalismul si sunt foarte deontoloage si pragmatice. Bineinteles ca dupa doua randuri si doua poze m-a luat cu vomitat, abia mancasem, si mi-am stricat ziua. Jurnalistilor, daca vreti sa vedeti ce inseamna diva: A diva is a term usually used to describe a celebrated female singer or actor. The term was originally used to describe a woman of rare, outstanding talent. It derives from the Italian word ‘diva’ meaning „goddess” or „fine lady”[1]. TIME magazine observed in its October 21, 2002 issue: „By definition, a diva was originally used for great female opera singers, almost always sopranos.”  sursa wiki. Si ca sa vedeti insemnatatea titlului….

Lasă un răspuns

