Blogareala

Am rasfoit ieri cred ca vreo 100 de bloguri. M-am minunat, m-am cacat stricat de ras, m-am infuriat, ce sa mai am trecut prin mai multe stari ce m-au cam obosit 🙂 . Am citit bloguri de copii de clasa a 5-a, de liceu, bloguri de „genii” a se citi ipocriti si imbecili. Nu-i condamn, pt ca nu este treaba mea cum isi pune fiecare pianu’ in baie sau pe tavan. Dar sa-ti imaginezi ca ai putea visa sa te trezesti in mintea si in corpul altei persoane…iti trebuie o imaginatie destul de efervescenta.  Sau sa te apuci sa scrii in engleza  (si cu greseli, ma rog, nu stim noi limba romana ca lumea) pentru ca probabil esti mai trendy? Apropo am scris bine „trendy”? In fine, fiecare cu aia masii…cum spunea bunicu’, mare om, mare caracter.

Lasă un răspuns

