I’m Alive!!!!

In ultimul timp m-am delectat doar cu batranul Santana ceva Deep Purple si mult, dar mult rau… jazz. Poate de aceea si Biluta mi-a zis ca m-am ramolit. Astazi butonam telecomanda in camera mea de hotel, stiu e sumbru, si am dat peste un ….CONCERT KISS!!!!!!!”  Cred ca a fost pe VH-1, dar asta este un detaliu ce ma abate de la trairile ce le-am avut. Animalize Live Uncesored!!! Nu stiu pentru altii ce au vazut la acest concert, dar pentru mine a fost mama concertelor Kiss. Pur si simplu mi-am bagat castile in televizor si am dat sonorul la maxim!!! Am simtit ca traiesc, ca inca mai circula ceva sange prin venele batrane?!  (ei pe dracu batrane, I’m still young). Am simtit iar „de toate pentru toti” asa cum imi placea sa spun a…. cu fo’15 ani in urma. Calarasule, daca citesti asta iti scriu aici ca sa vezi cu ce m-am delectat:   Detroit Rock City, Cold Gin, Creatures Of The Night, Fits Like A Glove, Heaven’s On Fire, Under The Gun, War Machine, Young And Wasted, I Still Love You, Lick It Up, Black Diamond, Rock And Roll All Nite, I Love It Loud, Love Gun. Binenteles ca dupa ce s-a terminat m-am „drogat” cu albumul Revenge, ce imi aduc aminte mi-a fost copiat de tine (pe caseta).  Iti aduci aminte cum o puneam pe maica-ta sa ne faca copertile de la albume la ea la servici?! 🙂  Si ca sa inchei, as fi vrut sa pun „Kiss my ass”, dar nu am gasit-o. Merge si Rock-n-Roll !!!!

Un gând despre “I’m Alive!!!!

  1. Pai citesc, ma, cum sa nu citesc?
    Puii mei, mistoace vremuri, eram cei mai fericiti pusti din cartier., cei mai destepti si cei mai roack-eri, nu precum corditii ai’lanti, din ceneratia noastra, care se fteau in cur cu McHammer, sau ace of base.

Lasă un răspuns

