In sfarsit… Am timp sa respir si sa mai scriu si eu cate ceva pe aici. Sa incep cu plecarea de acum doua saptamani, cand am fost anuntat ca am sa plec cu GM-ul (adicatelea proprietarul Abzac-ului), in South Carolina. Motivul? A achizitionat 51% din actiuni dintr-o fabrica si a trebuit sa inceapa cineva productia acolo. Sau cel putin macar sa le arate la americani ( mexicani ilegali si columbieni de fapt) ce au de facut. Drept urmare am plecat cu GM-ul. Conditiile? Delta Airlines first class, executive car rented, Mariott hotel. Suna al dracului de bine. Sa nu mai zic de pranzurile si cinele de „afaceri” luate cu presedintele si vicele de aici. As fi vrut sa spun super restaurante de fite. Numai ca aici nu sunt snobi, ca in romania,  de fapt cum este plina romania, sunt doar restaurante de lux, punct. Sa trecem peste. Ca orice minune a durat trei patru zile. Numai ca in ultima zi acolo, seful imi spune : „vei veni aici saptamana viitoare, spune-mi cat timp crezi ca ai nevoie sa pui totul pe picioare, vreau rapoarte de productie zilnice”. Huh??? Stai bai nenica ca doara nu m-ai castigat la belciuge!!! Dar normal ca nu i-am spus asta. Raspunsul a venit simplu si realist : „doua saptamani”. Deci iata-ma petrecandu-mi ultima saptamana in Fort Mill, North Carolina. Realizarile sunt ok, atata timp cat productia este dubla in comparatie cu luna trecuta.

Lasă un răspuns

