Lupul cel rau…

Nu ma asteptam sa se intample asa ceva. Este a cincea oara cand vin in Trois Riviers cu job-ul. Treaba mea fiind sa cresc productivitatea muncii atat cantitativ cat si calitativ. In urma rezultatelor neasteptat de bune avute in State, ma asteptam ca aici sa fie floare la ureche. Dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de la mall😀 , am reusit sa imi pun toata lumea in cap. Drept urmare, dupa sedinta de marti avuta cu nea manageru’ de operatiuni, adicatelea seful meu direct, si soldata cu doar 12 concedieri, nu ma mai uraste nimeni. Poate un pic Plant Managerul de aici, dar o sa-i treaca. Asa mult mi-a placut fata lui cand seful meu i-a spus: „trebuie sa aducem oameni noi”. Tinea asa mult la columbienii lui (despre columbieni este vorba, pe ei trebuia sa-i trainuiesc si ceva quebecosi) ii trata ca pe copiii lui. Acum se pare ca au devenit orfani de tata🙂 . Imi place sa cred ca nu sunt chiar „lupul cel rau”, dar avem niste standarde si niste indici de productie. Atata timp cat putem schimba ceva, de ce sa nu o  facem? Numai ca lumea nu prea gandeste pe aici la fel. Va trebui sa ma obisnuiesc…sau sa-i obisnuiesc😀 .

Lasă un răspuns

