25…

Atatea zile au trecut de cand m-am lasat de fumat. Spre surprinderea mea, am gasit aici http://allencarr.com/central/, un nene care iti ia 490$ daca te duci la el la seminar si te invata cum sa te lasi de fumat. Daca chiar face bani din asta, pai cei care inca fumeaza si ii cer ajutorul si nu se lasa, ar trebui sa se gandeasca la frumosul lucru care ti se poate intampla ca fumator…CANCERUL!!! Este drept ca atunci cand am renuntat m-am gandit ca sunt un model foarte prost pt fetitele mele, si in al doilea rand… e asa frumoasa viata asta, incat nu vreau sa o mi-o curmez asa repede. Tinand cont ca am fumat cam 22 de ani, sunt sigur ca am batut deja cateva cuie la „costumul de fag, pal, paltin” sau din ce dracu s-or face cosciugele. Dar ma simt deja super bine si sunt ferm convins ca am facut cel mai bun lucru pe anul acesta.

2 gânduri despre “25…

  1. Bv!Sper sa reusesti…ptr k si 2 luni e f putin ptr domolirea reflexului psihologic de a fuma..eu stiu:( Fetitele tale ar trebui sa fie un motiv decisiv…Bafta!

Lasă un răspuns

