Intrebari fara raspuns…

Ma incearca niste sentimente stranii…nu am devenit eu acum mai profund si nu o sa scot chestii din ” putul gandirii”. L-am ascultat pe Tudot Chirila acum ceva timp si a trebuit sa ii dau dreptate. De cand sunt aici am auzit numai despre divorturi in asa zisa „comunitate romaneasca”. Oare am uitat sa iubim? Poate ca nu, sau cel putin in cazul meu stiu ca nu este asa. Iubirile se consuma prea repede, devenim niste „professionals” cu zi ce trece. Acea scanteie ce pe ai nostrii i-au tinut o viata intrega unul langa celalalt, la noi dureaza cat viata unui bat de chibrit. Daca incerci sa fii romantic lumea te eticheteaza (fatalau, muieratic si probabil ca sunt o multime, dar nu imi aduc aminte acum si nici nu am chef sa stau sa le gasesc). Este mai importanta cariera sau ce dracu om face noi toata ziua la servici decat sa spui cat mai des te iubesc si sa arati ca cea/cel de langa tine este aerul de care ai nevoie sa supravietuiesti, este apa vie ce te tine in viata… Poate chiar sunt melancolic acum, dar…nu inteleg de ce trebuie sa iubim la fel cum scriem mail-urile. Oare de vina sa fie tehnologia? Ma cam indoiesc si totusi poate fi o explicatie. Oare de ce iubim la foc automat? Simtim nevoia de iubire doar ca sa ne tina in viata precum mancarea? Cam multe intrebari fara raspuns…

2 gânduri despre “Intrebari fara raspuns…

  1. E adevarat ca parintii nostri au iubit mai mult si au fost mai legati, au ramas alaturi.. Dar nu cred ca in toate cazurile parintii ne-au transmis ca IUBIREA ar fi o prioritate… Spre exemplu, eu am crescut cu ideea ca cei ce iubesc sunt prea idealisti, naivi si ca asta ii orbeste un pic si nu le permite sa ia decizii practice, eficiente…Asa ca….da, sentimentul nu a mai fost important(de intretinut, construit) si l-am lasat sa se risipeasca. De aici..divortul….cred….Hmmm…nu suna bine, nu???

Lasă un răspuns

