No smoking!!!

Frumos titlu, nu? Astazi deja se implinesc 6(sase) zile de cand nu mai fumez!!! Hai ca nu e mult, dar macar eu sunt mandru de mine. Sper sa pot scriu si peste 30 de ani (daca o sa prind varsta aia), de fapt o sa am motive, ca de, m-am lasat de fumat. E drept ca a fost un pic cam greu dimineata la cafea, dar cu putina vointa se rezolva. Pot spune ca motivatia mea este mare, avand in vedere ca peste putin timp frumoasele mele printese vor veni aici, a trebuit sa iau atitudine.

Lasă un răspuns

