Urmare la partida de poker…

Mda…am pierdut fabuloasa suma de 50$…in conditiile in care altii au lasat si cateva mii. Dar nu conteaza suma pierduta, cert este ca am avut o noapte haioasa. Una peste alta distractia a meritat banii. Au fost si sume fabulose in joc, poturi de 4-500$, Din pacate nu am fost asa experimentat ca restul jucatorilor si asta s-a vazut. Am sa incerc sa ma antrenez pt urmatoarea vizita aici, deoarece ei joaca in fiecare miercuri seara. Se incepe de la 6.30 dupa masa si se termina, cand se termina. De exemplu eu m-am retras la 4 dimineata, trebuia sa ajung aici la servici…E drept ca arat ca dracu acum, chiar daca sunt la a 3-a cafea. Dar deja m-am obisnuit cu asta.

2 gânduri despre “Urmare la partida de poker…

Lasă un răspuns

